2014年7月30日 星期三

媽媽自家製香滑即磨鮮奶芝麻糊

    係我懷孕既時候,媽媽煲左我一向都麻麻地既芝麻糊比我食(可能係黑媽媽唔
吸引,街嗰D又唔足料所以我唔係好鍾意食啦),但媽媽話食左BB會白啲喎,
頭髮會靚啲喎,咁更係信住媽媽先啦,結果係點? BB果然好白淨,不過...頭髮
又唔係好濃密喎!信唔信?就見仁見智喇!入番正題先,嘩!果然一食返尋味呀!
哈哈哈哈!當然咁鍾意煮野食既我,絕對唔會放過呢個機會啦!立即買芝麻,
叫媽咪教我整呀!世界上沒有最好食,有更好食呀!哈哈哈哈!(超爛呀!)



材料:   

鮮奶          2

黑芝麻      75g

冰糖          140g(選擇較為碎的,會較易溶化)
                     
               大半嘜

              (份量留意以下食譜)


做法:   

1.  米洗淨,用滾水浸半小時;

2.  黑芝麻先浸5分鐘,再用筲箕洗乾淨,會較為多沙,接著掠乾水份;

3.  將米連米水倒入攪拌機內,加入芝麻,再加入水,份量至攪拌機的
     1.5pint容量(連米、米水及芝麻計算),攪拌5分鐘,5分鐘內每約10秒
     停一停,再攪拌,將芝麻漿續少倒入筲箕內,用匙壓出芝麻漿,
     隔渣,隔後的渣滓棄掉,待用;

4.  冰糖用適當的水(足夠溶冰糖便可)慢火煮溶,關火,加入芝麻漿,拌勻
   ,加入2盒鮮奶,用慢火煮滾,煮時需要慢慢的攪拌,避免黏底,大滾後
   ,即成,可試味,如不夠味,可再加糖,如太杰,可加入滾水再煲滾便可。


寶寶教你小知識:

1. 黑芝麻(学名:Semen Sesami Nigrum)为胡麻科脂麻的黑色种子,含有大量的
   脂肪蛋白质还含有糖类维生素A维生素E卵磷脂等营养成
  分。可以做成各种美味的食品,营养价值十分豐富。另外,黑芝麻的营养成分中还
  包括了極其珍贵的芝麻素和黑色素等物质。

部份資料來源:
http://baike.baidu.com/view/20987.htm

沒有留言: